Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "*" gav 534451 sökträffar

Obl Gehörspiano Kantor 2021

Kantorsprov -21 & b c œ œ œ œ œ œ œ F C/E œ œ œ œ .œ jœ Dm7 F/C œ œ œ œ œ œ Bb F/A w G/B C7sus4-3 & b 5 œ œ œ œ œ œ œ F C/E œ œ œ œ œ œ Dm7 F/C œ œ œ œ Bb F/C C7 w Bb/F F & b 9 œ œ œ œb œ œ Db Db/Eb œ œb .œ jœ Ab Dbadd9 œb œ œb œ Bbm7 Db/Eb .˙ œ Ab & b 13 œ œn œ œ œ œ Am7 D7 œ œn .œ jœ Gmaj7 Cadd9 œ œn œ œ ˙ Am7 D7sus D7 œA œ œ œ ˙ Gm7 C7sus C7 & b 17 œ œ œ œ œ œ œ F C/E œ œ œ œ .œ jœ Dm7 F/C œ œ

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-02/obl%20geh%C3%B6rspiano_Kantor%202021.pdf - 2025-07-28

Se vi gar upp till jerusalem sanden

118 Se, vi gå upP till Jerusalem ) : 70-80 Text: Matt. 20:18'19 Musik: Uno Sandén (f. 1924) Se, vi gãL upp till Je ru - sa-lem"-- S Í *f och ) T B 4 r rr r r fe J -ter-na är allt ) skall full - bor - das som ge - nom pro J J J ) ge nom ) = 100 f skri ) - vet om Män - ni-sko so - nen. Ty han skall bli - va )J J )) f Och 1t ö-ver )J -läm- nad ät JJ hed-ning - ar - na Och bli va be JJb) J J ) O Copyr

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-02/se_vi_gar_upp_till_jerusalem_sanden.pdf - 2025-07-28

Henrik Frendin MUHB47

Henrik Frendin_viola master class prof. HENRIK FRENDIN viola - master class August 9-29 2021 - Online course Malmö Academy of Music/Lund University The course is free of charge for EU-citizens and will be held online by Zoom and video exchanges during 9-29 August, 2021 The course is aimed at violists who want to develop their playing in terms of technique, practice methodology and interpretation.

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-04/Henrik%20Frendin_MUHB47.pdf - 2025-07-28

Henrik Frendin viola Master Class

Henrik Frendin_viola master class prof. HENRIK FRENDIN viola - master class August 9-29 2021 - Online course Malmö Academy of Music/Lund University The course is free of charge for EU-citizens and will be held online by Zoom and video exchanges during 9-29 August, 2021 The course is aimed at violists who want to develop their playing in terms of technique, practice methodology and interpretation.

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-04/Henrik%20Frendin_viola%20master%20class.pdf - 2025-07-28

Klivet Poängplan 2105 ht2021

Kulturskolepedagog 90 Hp, Poängplan helfart Projekt: "En kulturskola för alla" 3Hp (KUSE15) v36-37, helfart "Kulturskolan som idé och praktik 1" 7,5 Hp (KUSE11) kulturskoledidaktik 3,5 Hp Rytmik 1 2 Hp Digitala verktyg 2 Hp Enligt schema v38- 42 + 45-2 Inkluderande och specialpedagogiska perspektiv i kulturskolan” 7,5 Hp (KUSE10) Torsdagar kl 9-12 v37-42 + 45-2 Distans ”Lärande och ledarskap i kul

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-05/Klivet%20poa%CC%88ngplan%202105_ht2021.pdf - 2025-07-28

Klivet Poängplan Ht2021 0603xlsx 0

Klivet poängplan för hemsidan ht2021xlsx Kulturskolepedagog 90 Hp, Poängplan helfart Projekt: "En kulturskola för alla" 3Hp (KUSE15) v35-36, helfart "Kulturskolan som idé och praktik 1" 7,5 Hp (KUSE11) kulturskoledidaktik 3,5 Hp Rytmik 1 2 Hp Digitala verktyg 2 Hp Enligt schema v37- 42 + 45-2 Inkluderande och specialpedagogiska perspektiv i kulturskolan” 7,5 Hp (KUSE10) Torsdagar kl 9-12 v37-42 +

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-06/Klivet%20poa%CC%88ngplan%20ht2021_0603xlsx_0.pdf - 2025-07-28

Litteraturlista Bedömning Och Betygssättning Ht 21

Litteraturlista Bedömning och betygssättning Artiklar och böcker Carlgren, Ingrid., Forsberg, Eva., & Lindberg, Viveca. (2009). Perspektiv på den svenska skolans kunskapsdiskussion. (s. 11–39). Stockholms universitetsförlag. https://www.diva- portal.org/smash/get/diva2:371489/FULLTEXT01.pdf [ca 28 s.] Green, Jenny. (2018). Återkoppling för lärande och utveckling av undervisningen. Skolverket. http

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-06/Litteraturlista%20Bedo%CC%88mning%20och%20betygssa%CC%88ttning%20ht%2021.pdf - 2025-07-28

Litteraturlista Forskning I Skolans Vardag Ht 21

Litteraturlista Forskning i skolans vardag ht 21 Artiklar och böcker Bryman, Alan. (2018). Samhällsvetenskapliga metoder. Liber. (3 upplagan). (Kpt 2, 5, 7, 10 och 17, se pdf i Canvas) Johansson, Thomas., & Sorbring, Emma. (2018). Barn- och ungdomsvetenskap. Grund- läggande perspektiv. Liber. (Läs valfritt kapitel, kopplat till ditt SA/Examensarbete, se pdf i Canvas) Löf, Camilla. (2015). Efter li

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-06/Litteraturlista%20Forskning%20i%20skolans%20vardag%20ht%2021.pdf - 2025-07-28

Litteraturlista Forskningens Kreativa Genvägar Ht 21

Litteraturlista Forskningens kreativa genvägar ht 21 Brinkkjaer, Ulf. & Høyen, Marianne. (2020). Vetenskapsteori för lärarstudenter. Studentlitteratur. Bryman, Alan. (2018). Samhällsvetenskapliga metoder. Liber. (Upplaga 3, kpt. 17-19, kap. 20-21, 24). Rienecker, Lotte., & Jørgensen, Peter Stray. (2018). Att skriva en bra uppsats. Liber. (Upplaga 4, kpt 2, 7). Widerberg, Karin. (2003). Vetenskapli

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2021-06/Litteraturlista%20Forskningens%20kreativa%20genva%CC%88gar%20ht%2021.pdf - 2025-07-28

Information Webbregistrering FK

Microsoft Word - Information webbregistrering vt21.docx Information webbregistrering Fristående kurser Musikhögskolan i Malmö Genom registrering bekräftar du att du fortfarande vill behålla din studieplats. Du måste vara registrerad på utbildningen för att kunna delta i undervisning och examination. Registrering är också en förutsättning för att få högskolepoäng samt studiemedel från CSN. Varje kv

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2022-01/Information%20webbregistrering%20FK.pdf - 2025-07-28

Lama23 Litteratur V22

Lägg till titel Sida 1 av 3 Januari 2022 Litteraturlista – LAMA23 Lärande och ledarskap i skolan (Gy) Bamford, Anne. (2017). The Role of Arts in a Changing Educational Landscape (Länkar till en externa sida.). The Arts in Education National Day 2017. Essay Commissioned by the Arts in Education Portal, 2017. Blossing, Ulf., & Wennergren, Ann-Christine. (2019). Kollegialt lärande. Resan mot framtide

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2022-01/Lama23%20Litteratur%20v22.pdf - 2025-07-28

Lamb43 Litteratur 2022 0

Lägg till titel Sida 1 av 3 Januari 2022 Litteraturlista – LAMB43 Barn och ungdomars lärande och samspel i grupp (Gy) Almqvist, Jonas., Hamza, Karim., & Olin, Anette. (2017). Undersöka och utveckla undervisning. Professionell utveckling för lärare. Studentlitteratur. (s.155-171, 16 sidor) (Finns som PDF. Boken finns inläst på LEGIMUS för den som har tillgång till denna resurs) Aspelin, Jonas. (201

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2022-01/Lamb43%20Litteratur%202022_0.pdf - 2025-07-28

Litteratur Bulsig LIML25-KUSE21 V22

Lägg till titel Sida 1 av 3 Januari 2022 Litteraturlista - LIML25 / KUSE21 Barn och ungdomars lärande och samspel i grupp Almqvist, Jonas., Hamza, Karim., & Olin, Anette. (2017). Undersöka och utveckla undervisning. Professionell utveckling för lärare. Studentlitteratur. (s.155-171, 16 sidor) (Finns som PDF. Boken finns inläst på LEGIMUS för den som har tillgång till denna resurs) Aspelin, Jonas.

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2022-01/Litteratur%20Bulsig%20LIML25-KUSE21%20v22.pdf - 2025-07-28

Litteratur Lamp58 Specialped V22

Lägg till titel Sida 1 av 2 Januari 2022 Litteraturlista – LAMP58 Specialpedagogik (Gy) Aspelin, Jonas. (2013). Relationell specialpedagogik - i teori och praktik. Kristianstad University Press. (s. 13-27, 27-45, 179-190) Bjørndal, Cato. R. P. (2018). Det värderande ögat: observation, utvärdering och utveckling i undervisning och handledning. Liber. (s. 6-67) Boo, S., Forslund Frykedal, K. & Thors

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2022-01/Litteratur%20Lamp58%20Specialped%20v22.pdf - 2025-07-28

Litteraturlista Lolis Kuse20 liml24 Vt22

Lägg till titel Sida 1 av 3 Januari 2022 Litteraturlista – Kuse20/Liml24 Lärande och ledarskap i (kultur)skolan Bamford, Anne. (2017). The Role of Arts in a Changing Educational Landscape (Länkar till en externa sida.). The Arts in Education National Day 2017. Essay Commissioned by the Arts in Education Portal, 2017. Blossing, Ulf., & Wennergren, Ann-Christine. (2019). Kollegialt lärande. Resan mo

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2022-01/Litteraturlista%20Lolis%20kuse20_liml24%20vt22.pdf - 2025-07-28

Så Långt

Så långt Hur högt C är det till mol G/B nens- rand, till stjär C/B¨ nors- ljus och rym F/A dens- kant? hur långt C(„ˆˆ9) är det till ha E7 vets- slut, A‹ från våg D7 till ho ri- sont? D‹7 G7 hur 6 mång F/G a- liv finns på C/G vår jord? hur mång D‹ a- frå G gor,- svar C och ord? C/E så 10 långt F är det G/F från mig E‹ till dig A‹ en e D‹7 vig- het, G7 - min vän. F C14 c& Så långt Lena Hallabro obl

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2022-04/Sa%CC%8A%20la%CC%8Angt.pdf - 2025-07-28

Nyaremu utbildningsplaner samlingsdokument ky kand

28 Utbildningsplan Kyrkomusikerutbildning, 180 hp – kandidat 1. IDENTIFIKATION Programmets namn och inriktning: kyrkomusikerutbildning. Omfattning i högskolepoäng: 180. Nivå: Grundnivå (G). Programkod: KGKYM. 2. BESLUTSUPPGIFTER Utbildningsplanen är reviderad och beslutad av konstnärliga fakul- tetsstyrelsen 2017-10-18. Den reviderade utbildningsplanen träder i kraft HT-17. 3. PROGRAMBESKRIVNING K

https://www.mhm.lu.se/sites/mhm.lu.se/files/2022-08/nyaremu_utbildningsplaner_samlingsdokument_ky_kand.pdf - 2025-07-28