Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "*" gav 532739 sökträffar

IMMERSIVE DAYS #2 - Axel Berger & Josh Vyrtz PLUG-FAIR / Through a glass, darkly.

Fill in the form to register for the promenade on Tuesday, 22 November 2022, 15:00-16:00, Meeting place: Outside of IAC building entrance. 20 participants only. Duration: 45 min. Deadline for registration: Monday, 21 November, 17:00. Statusmeddelande Detta formulär är tyvärr stängt för nya inlämningar. Leave this field blank

https://www.konstnarliga.lu.se/formular/immersive-days-2-axel-berger-josh-vyrtz - 2025-08-01

IMMERSIVE DAYS #2 - Alona Rodeh, Night as other frontier or The Well-Being of The Nocturnal City: Night Walk.

Fill in the form to register for the night walk on Tuesday, 22 November 2022, 19:00-21:00. Meeting place: close to Malmö central station, details will be given when registered. Only a few places available! Deadline for registration: Monday, 21 November, 17:00. Statusmeddelande Detta formulär är tyvärr stängt för nya inlämningar. Leave this field blank

https://www.konstnarliga.lu.se/formular/immersive-days-2-alona-rodeh-night-walk - 2025-08-01

IMMERSIVE DAYS #2 - Seminar day including coffee & lunch

Fill in the form to register for the seminar day on Wednesday, 23 November 2022, 9:00-16:30.  All food is vegetarian. For allergies/food preferences, please contact: info [at] iac [dot] lu [dot] se. Deadline for registration: Monday, 21 November, 17:00. Statusmeddelande Detta formulär är tyvärr stängt för nya inlämningar. Leave this field blank

https://www.konstnarliga.lu.se/formular/immersive-days-2-seminar-day-coffee-lunch - 2025-08-01

Registration is open!

We look forward to welcoming students, researchers, and participants from all partner organisations. Register before May 28, 2024.Fee: The event is free of charge.Food: light lunch and coffee/tea is included.Language: English Name (obligatorisk) Title Company/University/Organisation (obligatorisk) E-mail (obligatorisk) Telephone number Dietary preference (obligatorisk) Preferred topics (clic boxes

https://www.konstnarliga.lu.se/formular/registration-open - 2025-08-01

Lund University Digital Interactive Concert Hall - LUDICH

LUDICH-projektet vill bygga framtidens digitala konserthus och lägga grunden för morgondagens kulturupplevelser. Det kommer göras med hjälp av marknadens bästa digitallösningar och den breda och varierade kunskapen hos projektets olika samverkanspartners och genom att placera publikens individuella upplevelse i centrum. Konstnärliga fakulteten leder ett tematiskt samverkansinitiativ för att utveck

https://www.konstnarliga.lu.se/samverkan/lund-university-digital-interactive-concert-hall-ludich - 2025-08-01

Urban turismutveckling i förnyelse

hantera hållbarhet i tilltagande turismflöden Projektet adresserar utmaningar orsakade av tilltagande turismflöden och dess effekter på hållbarhet i urbana destinationer. Studier av urban turism är generellt underutvecklade och har inte inkluderat ekologisk hållbarhet tillräckligt. Projektet omfattar social, kulturell, ekonomisk och ekologisk hållbarhet i en destination. Projektet omprövar rollen

https://www.isk.lu.se/forskning/aktuella-projekt/urban-turismutveckling-i-fornyelse - 2025-08-01

Medverkande

Cecilia Cassinger, lektor, Institutionen för strategisk kommunikation Jörgen Eksell, lektor, projektledare, Institutionen för strategisk kommunikation Lena Eskilsson, lektor, Institutionen för service management och tjänstevetenskap Michael Johansson, forskare, Institutionen för service management och tjänstevetenskap Maria Månsson, forskare, projektledare, Institutionen för strategisk kommunikati

https://www.isk.lu.se/forskning/aktuella-projekt/urban-turismutveckling-i-fornyelse/medverkande - 2025-08-01

Varumärkeskultur, 7.5 hp

KOMC51 Är du intresserad av att lära dig och förstå mer om varumärkeskultur? Vill du diskutera och reflektera över varumärken som kulturartiklar? Vill du utveckla din kunskap om varumärkens visuella identitet i förhållande till historiska och sociokulturella förändringar i samhället? Då är det här kursen för dig! Kursens syfte är att ge studenten teoretisk kunskap om varumärkeskultur. I kursen kar

https://www.isk.lu.se/utbildning/fristaende-kurser/varumarkeskultur-75-hp - 2025-08-01

Journals

Place Branding and Public Diplomacy & The Journal of Communication Management ISK is home to two international journals: Place Branding and Public Diplomacy and the Journal of Communication Management. For more information please see below. The journal Place Branding and Public Diplomacy explores and explains the two related but distinct practices named in its title. 'Place branding' applies brand

https://www.isk.lu.se/forskning/publikationer/journals - 2025-08-01