Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "*" gav 534236 sökträffar

Olssonjulia late 55297 1034673 pdf - more material and information sheet - julia olsson - ingka grou

Information sheet - Ingka Group Ingka Group (IKEA) My role in the Comms BP P&C team at Ingka Group I supplied the business with strategic planning, participated in collaborations within the business and co-led the planning of Talent Focus Week 2021. I made a strategic plan for and lead the implementation of developing the internal websites based on a succession and motivational perspective. I also

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-01/olssonjulia_late_55297_1034673_pdf_-_more_material_and_information_sheet_-_julia_olsson_-_ingka_group_2-1.pdf - 2025-08-02

Program t10 1500 1

Program T10 Välkomsthälsning Sally Storm, Ordförande Lundapsykologerna Tal Tove Lundberg, Universitetslektor Musik ”Lean on me” (Bill Withers) Tal Per Johnsson, Universitetslektor Musik ”Man vänjer sig” (Kjell Höglund) Tal Josefin Persson & Maja Svärd Nyblivna psykologer Musik ”It takes a fool to remain sane” (The Ark) Tal & upprop Jonas Bjärehed, Studierektor Musik “Unwritten” Natasha Bedingfield

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-01/program_t10_1500_1.pdf - 2025-08-02

Psyh01 schema vt21

Schema, PSYH01, HT21, 2021-01-12 Vecka Datum Kapitel och lektioner Examinationer Delkurs 1 3 18/1 Introduktion till kursen Kap 1 och 2 Psykologin som vetenskap 4 5 1/2 Kap 3 och 4 Genetik, hjärnan 6 7 15/2 Kap 5 och 6 Varseblivning, medvetande 8 9 1/3 Kap 7 och 8 Inlärning, minne Skriftlig examination delkurs 1 publiceras 10 11 15/3 Kap 9 Språk och tanke 19/3 Sista dag att lämna in svar på skriftl

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-01/psyh01_schema_vt21.pdf - 2025-08-02

Dispenansökan Antagning 60 Hp

ANSÖKAN ATT BLI ANTAGEN PÅ 60 hp genom www ANSÖKAN ATT BLI ANTAGEN TILL 60 hp genom www.antagning.se Jag har inom Beteendevetenskapliga programmet på www.antagning.se sökt Praktikkurs 30 hp i 1:a hand. Som 2:handsval har jag sökt följande kurs (kursens namn och anmälningskod): ……………………………………………………………………………….. Förnamn…………………………………………………………………… Efternamn………………………………………………………………….. Personnummer………………

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-03/Dispenans%C3%B6kan%20antagning%2060%20hp.pdf - 2025-08-02

IS Protokoll 2021-2 210302

LUNDS UNIVERSITET Institutionen för Psykologi I ns titu tians styre I sen lnstitutionsstyrelsens protokoll Närvarande Ordförande Sekreterare Ledamöter Närvaro- och yttranderätt Anmält förhinder § 1. Justeringsperson § 2. Dagordning § 3. Föregående protokoll § 4. Uppföljning beslut och ärenden a) Policy för Open Access tidskrifter § 5. Meddelanden a) Coronaanpassning, lägesrapport PROTOKOLL 2021 :2

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-03/IS%20protokoll%202021-2%20210302.pdf - 2025-08-02

PSP 210310 Nr2 Protokoll

PROTOKOLL 2:2021 Dnr STYR 2021/652 LUNDS UNIVERSITET Institutionen för psy ko log i ledningsgruppen fö r psy ko l ogprog rammet Sammanträdesdatum 2021-03-10 Närvarande ledamöter Jonas Bjärehed Kristian Almquist Bengt Brattgård Daiva Daukantaite Dariush Djamnezhad Tomas Jungert Tomas Kempe Jens Knutsson Erik Lundin Bertil Persson Elia Psouni Elinor Schad Susanna Vestberg Margit Wångby Lundh Anita L

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-03/PSP%20210310%20nr2%20protokoll.pdf - 2025-08-02

TJ Expanding Employees Psychological Need States

Expanding employees’ psychological need states and their associations with positive and negative work outcomes Research based on Self-Determination Theory (SDT; Ryan & Deci, 2017) has consistently demonstrated the importance of the basic psychological needs for autonomy (need to feel volitional and responsible for one’s actions), competence (need to feel capable and to have opportunities to expres

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-03/TJ_Expanding%20employees%20psychological%20need%20states.pdf - 2025-08-02

Fu-ograduerade-forskares-fond2021

LUNDS UNIVERSITET BESTÄMMELSER Institutionen för psykologi Lunds universitet Bestämmelser Anslag för främjande av Ograduerade forskares vetenskapliga verksamhet Medlen får användas: • till resor och traktamenten. Ersättning för resa utgår enligt 1) tåg, 2:a klass. Studerande-rabatt skall utnyttjas. 2) Vid körning med egen bil utgår ersättning med 18,50 kr/mil. Medel får ej användas för resa till L

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-03/fu-ograduerade-forskares-fond2021.pdf - 2025-08-02

BVP Program Kullen 2018 210604

Program T10 AVSLUTNINGSCEREMONI för nyblivna beteendevetare vid Lunds universitet Fredag Kl. 19.00 Juni 2021 Musik “This girl” (Kungs vs Cookin’ on 3 Burners) Välkomsthälsning Helena Lork och Alfred Pålsson Höök, konferenciéer Tal Sofia Bunke, prefekt Musik “Genom eld” (Oskar Linnros) Tal Magnus Karlsson, Universitetslektor Videohälsning Jean-Christophe Rohner, Universitetslektor Musik ”Circle of

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-05/BVP%20Program%20Kullen%202018%20210604.pdf - 2025-08-02

FK protokoll 2103

Dm STYR 2021/1211 LUNDS U N !VERS ITET 202[-05-12 Institutionen för psykologi Ledningsgruppen för fristående kurser Närvaran Simon Graner Studierektor, ordförande de Bertil Persson Personlighets- o utvecklingspsykologi ledamöter Geoffrey Patching Översiktskurs och kandidatkurs Fredrik Björklund Social psykologi Roger Persson Arbets- o organisationspsykologi Roger Johansson Examensuppsats Ines Brar

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-05/FK_protokoll_2103.pdf - 2025-08-02

Gästföreläsare2021

Information till dig som är gästföreläsare VÄLKOMMEN TILL INSTITUTIONEN FÖR PSYKOLOGI VID LUNDS UNIVERSITET OCH STORT TACK FÖR ATT DU STÄLLER UPP SOM GÄSTFÖRELÄSARE! Nedan följer praktisk information om lokaler, teknik och rutiner: • Bifogat hittar du en karta som hjälp för att hitta rätt huvudbyggnad. • Den lärare som har bjudit in dig ansvarar för att du kommer in i salen. • På nästa sida kan du

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-05/G%C3%A4stf%C3%B6rel%C3%A4sare2021.pdf - 2025-08-02

IS Protokoll 2021-4 210511

LUNDS UNIVERSITET Institutionen för Psykologi I nstitutionsstyrel sen lnstitutionsstyrelsens protokoll Närvarande Ordförande Sekreterare Ledamöter Närvaro- och yttranderätt Anmält förhinder § 1. Justeringsperson § 2. Dagordning § 3. Föregående protokoll § 4. Uppföljning beslut och ärenden a) Rumspolicy, justerad PROTOKOLL 2021 :4 2021-05-11 Sofia Bunke Anita Lennerstedt Åsa Arvidsson TA-representa

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-05/IS%20protokoll%202021-4%20210511.pdf - 2025-08-02

PSP 210428 Nr4 Protokoll

PROTOKOLL 4:2021 Dnr STYR 2021/1073 LUNDS UNIVERSITET Institutionen för psykologi Ledningsgruppen för psykologprogrammet Sammanträdesdatum 2021-04-28 Närvarande ledamöter Jonas Bjärehed Bengt Brattgård Dariush Djamnezhad Tomas Jungert Tomas Kempe Jens Knutsson Erik Lundin Bertil Persson Elia Psouni Elinor Schad Susanna Vestberg Margit Wångby Lundh Anita Lennerstedt Närvaro- och yttranderätt Anna P

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-05/PSP%20210428%20nr4%20protokoll.pdf - 2025-08-02

PSP 210519 Nr5 Protokoll Med Bilaga

PROTOKOLL 5:2021 Dnr STYR 2021/1263 LUNDS UNIVERSITET Institutionen för psykologi Ledningsgruppen för psykologprogrammet Närvarande ledamöter Jonas Bjärehed Ordförande Bengt Brattgård Lärarlag kurs 10 Daiva Daukantaite Lärarlag kurs 12 Dariush Djamnezhad Tomas Jungert Lärarlag kurs 5 Kajsa Järvholm Lärarlag kurs 3 Tomas Kempe Lärarlag kurs 8 Sammanträdesdatum 2021-05-19 Inst för psykologi ,, - Y r

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-05/PSP%20210519%20nr5%20protokoll%20med%20bilaga.pdf - 2025-08-02

PSP-Lärandemål Och Examination Aktuell Version Vt21

EXAMINATIONSFORMER Socialhögskolan i Lund/Hbg Psykologprogrammet i Lund Kursma l och kursma lens examination Kurs 1: – Introduktion till psykologin och psykologyrket, 22,5 hp Lärandemål: Kunskap och förståelse 1. visa översiktlig kunskap om centrala teorier, begrepp och forskningsfynd inom psykologins olika ämnesområden 2. visa kunskap om centrala teman och principer inom vetenskapsteori och forsk

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-05/PSP-L%C3%A4randem%C3%A5l%20och%20examination%20aktuell%20version%20Vt21.pdf - 2025-08-02

PSP-Protokoll För Bedömning Av Psykologexamensuppsatser

Kriterier för bedömning av uppsatser i psykologi 1 Protokoll för BEDÖMNING AV PSYK0LOGEXAMENSUPPSATSER SAMMANFATTNING Uppsatsens titel Namn student 1 Namn student 2 Datum för seminariet UPPSATSEN UPPSATSARBETET HAR GENOMFÖRTS I ENLIGHET MED DE FORSKNINGSETISKA PRINCIPER SOM MÅSTE FÖLJAS SAMTLIGA KRITERIER ÄR UPPFYLLDA NÅGOT ELLER NÅGRA KRITERIER ÄR INTE, ELLER ENDAST DELVIS, UPPFYLLDA, MEN DE NÖDV

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-05/PSP-Protokoll%20f%C3%B6r%20bed%C3%B6mning%20av%20psykologexamensuppsatser.docx - 2025-08-02

Klinisk Sexologi och Psykoterapi med bas i kognitiv beteendeterapi 1

Klinisk Sexologi och Psykoterapi med bas i kognitiv beteendeterapi Specialistkurs för psykologer - även öppen för leg. psykoterapeuter med KBT-inriktning. 7,5 högskolepoäng, distanskurs Att lyfta fram sexualitet och sexologi i psykologens kliniska arbete Alla klienter har en sexualitet oavsett vad vårdkontakten hand- lar om. Sexologisk problematik är ofta underdiagnosticerad. När behandlaren har s

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-07/Klinisk_Sexologi_och_Psykoterapi_med_bas_i_kognitiv_beteendeterapi_1.pdf - 2025-08-02

Meritsammanställningsblankett Handledarutbildningen

1 Institutionen för psykologi Meritsammanställning för sökande till handledarutbildning i psykoterapi, 45 hp För tillträde till handledarutbildning i psykoterapi krävs att den sökande uppfyller behörighetskraven och information om dessa finns i kursplanen. Vid urval mellan sökande används särskilda merit- och urvalskriterier, du hittar dessa samt kursplanen på https://www.psy.lu.se/utbildning/att-

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-07/Meritsammanst%C3%A4llningsblankett%20handledarutbildningen.pdf - 2025-08-02

Eva Hoff M Fl - Välmående I Skolan

Psykologprogrammet Master of Science Programme in Psychology Välmående i skolan (English below) Målet är att göra kvalitativa intervjuer med gymnasieungdomar om deras strategier för att må bra och upplevda positiva situationer och om faktorer som de själva anser har en roll för deras negativa mående. Målet med detta delprojekt är att komplettera kvantitativa insamlingar av frågeformulär kring välm

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2021-09/Eva%20Hoff%20m%20fl%20-%20V%C3%A4lm%C3%A5ende%20i%20skolan.pdf - 2025-08-02