Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "2025" gav 24654 sökträffar

Ekonomifrågor

Här hittar du länkar till budgetbeslut samt de senaste årsredovisningarna och delårsrapporterna för Lunds universitet. Budgetbeslut och fördelningsunderlag för Lunds universitetLunds universitets årsredovisning och delårsrapportBankinformation och intyg (Ekonomiwebben)Fördjupad information för dig som arbetar med ekonomi vid universitetet finns på EkonomiwebbenUppföljningI verktyget Kuben kan du f

https://www.medarbetarwebben.lu.se/stod-och-verktyg/inkop-faktura-ekonomi/ekonomifragor - 2025-07-29

Book Chapters

Heusala, Anna-Liisa, Kaarina Aitamurto, and Sherzod Eraliev. (2024). ‘Introduction: The Mutual Impact of Global Migration and Illiberalism in Russia, Eurasia, and Eastern Europe’. In Global Migration and Illiberalism in Russia, Eurasia, and Eastern Europe, edited by Anna-Liisa Heusala, Kaarina Aitamurto, and Sherzod Eraliev, 1–34. Helsinki: Helsinki University Press. https://doi.org/10.33134/HUP-2

https://www.mars.lu.se/book-chapters - 2025-07-29

Caretakers

The caretakers at LUSEM take care of our buildings, the post, the recycling, and more. If you need any help or want to report a fault, please contact our caretakers. The caretaker’s office, or the 'janitor's office', is located in EC1 behind the former reception desk. If you need help come by the office, give them a call or send an e-mail. Caretakers & Parcel deliveries Opening hours at the Careta

https://www.lusem.lu.se/about-lund-university-school-economics-and-management-lusem/contact-us/caretakers - 2025-07-29

Startsida

Det allra viktigaste Foto: Jenny Baumgartner Det allra viktigaste Foto: Jenny Baumgartner Det allra viktigaste Foto: Jenny Baumgartner Det allra viktigaste Foto: Jenny Baumgartner Det allra viktigaste Foto: Jenny Baumgartner Det allra viktigaste Foto: Jenny Baumgartner Föregående Nästa Play Pause Om oss Konstnärliga fakulteten består av Musikhögskolan, Teaterhögskolan, Konsthögskolan och centrumbi

https://www.konstnarliga.lu.se/startsida - 2025-07-29

Utvärdering av instrumentet Avgöra fas i LärandeProcessen (ALP) som främjar förståelsen av verktygsanvändning hos personer med flerfunktionsnedsättning

Poster: Bakgrund/Syfte: Personer med flerfunktionsnedsättning behöver stöd i utvecklingen av sina aktivitetsrepertoarer. Avgöra fas i LärandeProcessen (ALP) med instrument och främjande strategier kan bidra till att utveckla deras förståelse för användning av verktyg. Studien utvärderade interbedömarreliabilitet och klinikers upplevelser av att använda det universella instrumentet (ALP) i aktivite